środa, 19 września 2012

ogłoszenia parafialne




I'm back!

Wiem, że zawiodłam pare osób które czytają tego bloga ):

z wiadomych sobie powodów przez pewien czas nic tu nie dodawałam.
Ale to się zmieni. :D

Dziękuję wszystkim, którzy znajdują chwilkę, żeby zostawić po sobie komentarz.
To naprawde dużo dla mnie znaczy :)

Wróce z kolejnym rozdziałem ( nie wiem kiedy bo nie chce pisac nic na sile, a wena jak na razie ma mnie głęboko..)

Ale wróce! Tego bądźcie pewne :)

chciałabym podziękować pewnej osobie, która jest tu ze mną praktycznie od początku :) Skomentowała chyba każdy rozdział za co naprawdę jej dziękuję :)

Jej blog:www.fallinhappiness.blogspot.com/

Trzymajcie się ;))



6 komentarzy:

  1. Nie wiem z czego mam się bardziej cieszyć. Z Twojego powrotu, którego od dawna wyczekiwałam, bo przez cały czas, dzień w dzień, pod czas Twojej nieobecności wchodziłam na bloga i sprawdzałam czy aby na pewno nie dodałaś nowej notki, a może z tego, że mnie teraz wyróżniłaś? I to raczej ja powinnam Ci podziękować, za rozdziały, które pisałaś, wkładając w to serce i poświęcając wolny czas. Jestem na prawdę szczęśliwa, że może niedługo pojawi się kolejny rozdział, bo Twój blog jest jednym z moich ulubionych, które kocham blogerską miłością :D Życzę Ci, by wena wróciła, no i czekam na rozdział :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że wracasz! :) Czy jak pojawi się nowy rozdział to poinformowałabyś mnie o tym? :) Byłabym wdzięczna. ! :D

    Zapraszam na czwarty rozdział na: life-on-manhattan.blogspot.com
    I na całkiem nowy blog: slodkieslowka.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam. :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawiła się recenzja Twojego bloga.
    http://true-directionersxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Chce przypomnieć, że Twój blog bierze udział w konkursie na blogu: http://true-directionersxd.blogspot.com/. Życzę powodzenia i pamiętaj, że Twoi czytelnicy także mogą głosować ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. :) Nadchodzę tu z bloga: http://onedirection-loveadventure2.blogspot.com/ :)
    Bardzo chętnie go przeczytam i poczekam na odnowienie. ;)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń